استفاده از CRM چه مزایایی برای کسب و کار ما دارد؟

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست، قصد داریم کمی در مورد مزایا و ویژگی هایی که استفاده ازنرم افزار CRMدر سازمان ها با خود به ارمغان می آورد صحبت کنیم.

اگر شما مدیر کل و یا سرپرست بخشی از یک کسب و کار باشید، قطعا بارها و بارها نام CRM را در فضای اینترنت، محیط شرکت، مکالمات تلفنی و . شنیده اید و ممکن است برایتان این سوال پیش آمده باشد که واقعا نرم افزار CRM چه امکانات و مزایایی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد؟ آیا واقعا راه اندازی و استفاده از یک سامانه ی نرم افزاری در شرکت می تواند روی بازدهی کار و فروش سازمان شما تاثیر بگذارد؟

برای این که این ابهامات را برای همیشه برطرف کنیم، قصد داریم در ادامه به بررسیمزایای نرم افزار CRMو قابلیت هایی که می تواند در اختیار سازمان شما قرار دهد بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با مزایای CRM

در ادامه برخی از مهم ترین مزایا و امکانات سیستم مدیریت مشتریان یا CRM را معرفی کرده و در مورد هر کدام از آن ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

۱ ساماندهی مشتریان و مدیریت آن ها با نرم افزار CRM

یکی از اصلی ترین مزایا و ویژگی های استفاده از نرم افزار CRM در سازمان، ساماندهی نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان و مدیریت آن ها می باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، نرم افزارهای CRM به شما این امکان را می دهند که تمامی اطلاعات مشتریان شرکت را با جزئیات بالا ثبت نموده و سپس به کمک ابزارهای متنوع موجود در این سامانه آن ها را مدیریت کنید.

بدیهی است زمانی که اطلاعات مشتریان به صورت کاملا منسجم ثبت و دسته بندی می شود سامان دهی مشتریان نیز بسیار ساده تر شده و کیفیت ارائه خدمات به آن ها نیز افزایش می یابد.

۲ ایجاد انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان

همانطور که گفتیم تمامی اطلاعات مرتبط با مشتریان با جزئیات بالا و ذکر تاریخ و ساعت درون نرم افزار CRM ثبت می شود. این ثبت اطلاعات باعث می شود تا تمامی افراد که با مشتریان سازمان در ارتباط هستند بتوانند تنها با چند کلیک به کلیه داده های مرتبط با هر مشتری دسترسی داشته و در جریان فرایند سرویس دهی به تمامی آن ها قرار گیرند. طبیعتا این موضع باعث می شود که هماهنگی بین بخش های مختلف سازمان بالا رفته و کاربران شما بتوانند با سرعت و کیفیت بهتری به مسئولیتی که در شرکت دارند عمل کنند.

مزایای CRM

۳ جلب رضایت مشتریان به کمک CRM

اگر به دو مورد اول از مزایای نرم افزار CRM توجه کنید، متوجه می شوید که هماهنگی ایجاد شده بین کارشناسان سازمان و دسترسی آن ها به کلیه اطلاعات مشتریان در قالب یک نرم افزار مدیریت مشتری باعث می شود تا خدماتی که در نهایت به مشتری داده می شود از کیفیت بسیار بالا تری برخوردار بوده و این مشتری عمیقا متوجه شود که رضایت وی از خدماتی که دریافت می کند برای شما اهمیت زیادی دارد. به خاطر داشته باشید که امروزه برای این که بتوانید مشتریان دائمی برای کسب و کار یا برند تجاری خود داشته باشید باید از بروز ترین ابزارها و متدهای مدیریت مشتریان بهره ببرید تا بتوانید رضایت همه مشتریان را جلب کنید.

۴ افزایش فروش به کمک نرم افزار CRM

اگر به مزایای نرم افزار CRM که تا این مرحله معرفی کرده ایم توجه کنید، متوجه می شوید که به طور کلی استفاده از نرم افزار CRM در نهایت منجر به ایجاد نظم در سرویس دهی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خواهد شد که این موارد طبیعتا می توانند به صورت مستقیم روی میزان فروش سازمان شما تاثیر داشته باشد.

همچنین نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به طور کلی نرم افزارهای CRM یا به صورت یکپارچه از نرم افزار سی ار ام قابلیت های بهترین CRM ایرانی مدیریت سیستم فروش پشتیبانی کرده و یا می توانند با نرم افزارهای مرتبط با این موضوع همگام سازی شوند. بنابراین این ویژگی و مزیت موجود در CRM باعث می شود تا مدیریت سیستم فروش، پیگیری فاکتور و پیش فاکتورهای ارائه شده، بررسی وضعیت مالی مشتریان و . بهینه تر و نظام مندتر شده و در نهایت منجر به افزایش بازدهی کارشناسان فروش شما شود.

۵ افزایش بهره وری کارمندان به کمک CRM

یکپارچه سازی سیستم مدیریت مشتریان و مدیریت فروش طبیعتا تاثیر مستقیمی روی میزان بهره وری کارمندان خواهد داشت. زمانی که شما از نرم افزار CRM استفاده می کنید، طبیعتا به خاطر در دسترس بودن اطلاعات تمامی مشتریان و قابلیت اشتراک گذاری داده های مرتبط با آن ها زمان کم تری در طول روز تلف می شود و کارمندان شما نیز منظم تر و دقیق تر می توانند به وظایفی که به عهده دارند عمل کنند.

مزایای نرم افزار CRM

۶ ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان سازمان

یکی دیگر از مهم ترینمزایای CRM، ایجاد بانک اطلاعاتی از تمامی مشتریان و افرادی که با شرکت شما تماس گرفته اند می باشد. همانطور که گفتیم کارشناسان شما در طی تمامی تماس هایی که دارند اطلاعات افراد را به طور دقیق در این سامانه ثبت می کنند که این اطلاعات پس از مدتی تبدیل به یک بانک اطلاعاتی بسیار ارزشمند از مخاطبان مورد هدف کسب و کار شما خواهد شد.

۷ تحلیل داده های ثبت شده در CRM

از جمله دیگر ویژگی ها و مزایای CRM نیز می توان به تحلیل داده های ثبت شده توسط کارشناسان و کاربران سازمان شما اشاره نمود. عموما نرم افزارهای CRM ابزارهای کاربردی فراوانی را در اختیار شما قرار می دهند تا به کمک آن ها بتوانید تمامی داده های تهیه شده توسط کارشناسان مجموعه را تحلیل کرده و آن ها را مورد بررسی قرار دهید. مثلا شما به کمک ابزارهای تحلیل CRM می توانید پاسخ مشتریان به پیشنهادات مالی، میزان موفقیت کارشناسان در فروش، میزان خرید مشتریان در زمان های مختلف و را در قالب نمودار ها و جدول های گرافیکی مشاهده نموده و با بررسی آن ها تصمیمات مدیریتی جامعی برای رشد کسب و کار خود بگیرید.

نرم افزار CRM هوشمند ویپینگ

در سلسله مقالاتآموزش CRMدر مورد سامانه مدیریت ارتباط مشتریان ارائه شده توسط ویپینگ نرم افزار مرکز تماس VOIPبه قدر کافی صحبت شد. سی ارام هوشمند CRM ویپینگ، علاوه بر مواردی که در بالا تحت عنوان مزایای CRM به آن ها اشاره کردیم، از قابلیت ها و امکانات بسیاری برخوردار می باشد. این نرم افزار به صورت کامل توسط برنامه نویسان و کارشناسان مجموعه ی ویپینگ تولید شده و قابلیت همگام سازی کامل با سیستم های تلفنی ویپ و نرم افزار های مالی و ماژول های نرم افزاری ارائه شده توسط این شرکت را دارا می باشد. برخی از ویژگی های کلیدی CRM هوشمند ویپینگ عبارت است از:

  • سیستم هوش مصنوعی جهت ارائه خودکار پیشنهادات کاربردی برای افزایش میزان فرو
  • سیستم مدیریت فروش، صدور فاکتور و پیش فاکتور به صورت کاملا یکپارچه با CRM
  • سیستم یاد اور و پیگیری خودکار پیشنهادات مالی
  • قابلیت تعریف مشتریان در دسته ها و گروه های مختلف
  • قابلیت تعریف محصولات و دسته بندی آن ها در گروه های مختلف
  • قابلیت تعریف کارشناسان متعدد و دسته بندی آن ها
  • پشتیبانی از API برای همگام سازی سیستم با دیگر سامانه ها
  • و

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM ویپینگ دارید می توانید علاوه بر مراجعه به صفحه ینرم افزار CRM، با کارشناسان فروش ویپینگ نیز تماس گرفته و از مشاوره کاملا تخصصی و رایگان آن ها بهره مند شوید.

نرم افزار crm

آشنایی با مزایای نرم افزار CRM

بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا ایرانی کدام است ؟

crm ,نرم ,مشتریان ,افزار ,ها ,های ,نرم افزار ,آن ها ,افزار crm ,می شود ,مشتریان و ,مختلف قابلیت تعریف ,توجه کنید، متوجه ,سیستم مدیریت مشتریان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


آبیدال موزیک هت دانلود - Hat-Download Ida's receptions بارکد-ردیابی محصول-ریبون-لیبل-برچسب-بارکدخوان-بارکد پرینتر-زبرا-وکس-وکس رزین-کارتریج hp- تهران بارکد team.computer اینجا همه چی هست ngibaharn گروه آموزشی معماری کاردانش کردستان با همکلاسی ها niloorayanehic